ConcordiaTransformer DaquanKemahiran pemasangan dan penyelenggaraan

  • masa pelepasan:2024-02-17 09:14:48
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:258
  • Penerangan pantas:

    Concordia,Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa

Kandungan artikel

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

ConcordiaPembuat Transformer

Apabila sampel minyak digunakan,ConcordiaSumber tenaga pengubah adalah,ConcordiaSaiz pengubah jenis kering 1600KVA, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Angers-Avrillé() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering


ConcordiaTransformer DaquanKemahiran pemasangan dan penyelenggaraan



Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah,ConcordiaKapasiti penukar minyak yang ditenggelamkan, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

keperluan keselamatanSebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.


ConcordiaTransformer DaquanKemahiran pemasangan dan penyelenggaraan



Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Persekitaran pemeriksaanSebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Prinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

ConcordiaPengubah terbenam minyak

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

ConcordiaMaklumat produk lain
  • VeenendaalPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiApa kelebihan prestasi

    VeenendaalPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiApa kelebihan prestasi

  • VeenendaalPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumMasalah dalam pemprosesan

    VeenendaalPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumMasalah dalam pemprosesan

  • ManamaPintu pengubah jenis kotakLangkah berjaga-jaga sebelum memulakan

    ManamaPintu pengubah jenis kotakLangkah berjaga-jaga sebelum memulakan

  • Agnel sur SeinePenyelesaikan tekanan manual platform angkat hidraulikSuhu tinggi dan tekanan tinggi

    Agnel sur SeinePenyelesaikan tekanan manual platform angkat hidraulikSuhu tinggi dan tekanan tinggi

  • Agnel sur SeineJembatan pengangkutan khususPembangunan tidak dapat dielakkan

    Agnel sur SeineJembatan pengangkutan khususPembangunan tidak dapat dielakkan

  • OldenzaalJembatan pengangkutan bekasCadangan jenama industri

    OldenzaalJembatan pengangkutan bekasCadangan jenama industri

  • OldenzaalPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriTenaga dan kesan anti-perlanggaran

    OldenzaalPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriTenaga dan kesan anti-perlanggaran

  • OldenzaalPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumHarga hari ini

    OldenzaalPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumHarga hari ini

  • segera:Peringatan: Maklumat ConcordiaTransformer DaquanKemahiran pemasangan dan penyelenggaraan memberi anda ConcordiaTransformer DaquanKemahiran pemasangan dan penyelenggaraan oleh syarikat kami, perkhidmatan ConcordiaTransformer DaquanKemahiran pemasangan dan penyelenggaraan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ConcordiaTransformer DaquanKemahiran pemasangan dan penyelenggaraan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ConcordiaTransformer DaquanKemahiran pemasangan dan penyelenggaraan. ConcordiaTransformer DaquanKemahiran pemasangan dan penyelenggaraan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ConcordiaTransformer DaquanKemahiran pemasangan dan penyelenggaraan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!